Autodrom [ Encyklopedické heslo ]
Speciální závodní okruh v délce 4 148 m (zkrácená verze 2 324 m) s 11 pravými a 9 levými zatáčkami a maximálním převýšením 12 m. Povrch tratě tvoří jednolitý asfaltobeton. Minimální šířka tratě je 12 m a maximální je 15 m.
Kolem celé tratě jsou travnaté a pískové bezpečnostní zóny ukončené ochrannými svodidly, dlouhými 32 km se 60000 šrouby a matkami, na disponovaných místech posílenými bariérami z pneumatik. Součástí bezpečnostního zajištění jsou i stanoviště traťových komisařů rozmístěná po obvodu tratě. Jednotlivé úseky tratě jsou vnitřním okruhem propojeny obslužnou komunikací, která je určena pro potřeby rychlého přesunu zdravotních, bezpečnostních a pořadatelských vozidel.
V těsné blízkosti startovní věže se nachází komplex 40 zděných uzavřených prostorů garážového typu. Každý box o rozměru 4 x 8,5 m je průjezdný, z obou stran uzavřený výsuvnými vraty s ovladačem uvnitř boxu. Za každým boxem je vyhrazena plocha 4 x 20 m pro parkování doprovodného vozidla.
Součástí autodromu je také travnatý divácký svah v délce 2 km kolem závodní tratě, který tvoří přírodní tribuny pro diváky, v prostoru startu a cíle jsou dále svahové nekryté a kryté tribuny. Na tento svah navazuje plocha o rozloze 2 km2, kde jsou umístěny prodejní stánky, parkovací a odstavné plochy propojené komunikacemi.
Délka tratě:
- celá trať: 4148,24 m
- malý okruh: 2324,60 m
Délka v ideální stopě:
- celá trať: 4125,80 m
- malý okruh: 2303,10 m
Nejdelší rovina: 839,48 Nejkratší rovina: 150 m
Šířka závodní tratě: 12 - 14 m
Počet zatáček:
- pravých: 11
- levých: 9
Největší poloměr zatáčky: 300 m
Nejmenší poloměr zatáčky: 40 m
Převýšení: 12,04 m
Maximální stoupání: + 2,8%
Maximální klesání: - 3,2%
Stoupání od startu: + 0,43%
Kolem celé tratě jsou travnaté a pískové bezpečnostní zóny ukončené ochrannými svodidly, dlouhými 32 km se 60000 šrouby a matkami, na disponovaných místech posílenými bariérami z pneumatik. Součástí bezpečnostního zajištění jsou i stanoviště traťových komisařů rozmístěná po obvodu tratě. Jednotlivé úseky tratě jsou vnitřním okruhem propojeny obslužnou komunikací, která je určena pro potřeby rychlého přesunu zdravotních, bezpečnostních a pořadatelských vozidel.
V těsné blízkosti startovní věže se nachází komplex 40 zděných uzavřených prostorů garážového typu. Každý box o rozměru 4 x 8,5 m je průjezdný, z obou stran uzavřený výsuvnými vraty s ovladačem uvnitř boxu. Za každým boxem je vyhrazena plocha 4 x 20 m pro parkování doprovodného vozidla.
Součástí autodromu je také travnatý divácký svah v délce 2 km kolem závodní tratě, který tvoří přírodní tribuny pro diváky, v prostoru startu a cíle jsou dále svahové nekryté a kryté tribuny. Na tento svah navazuje plocha o rozloze 2 km2, kde jsou umístěny prodejní stánky, parkovací a odstavné plochy propojené komunikacemi.
Délka tratě:
- celá trať: 4148,24 m
- malý okruh: 2324,60 m
Délka v ideální stopě:
- celá trať: 4125,80 m
- malý okruh: 2303,10 m
Nejdelší rovina: 839,48 Nejkratší rovina: 150 m
Šířka závodní tratě: 12 - 14 m
Počet zatáček:
- pravých: 11
- levých: 9
Největší poloměr zatáčky: 300 m
Nejmenší poloměr zatáčky: 40 m
Převýšení: 12,04 m
Maximální stoupání: + 2,8%
Maximální klesání: - 3,2%
Stoupání od startu: + 0,43%
UMÍSTĚNÍ
- Území obce: Most
- Správní obvod 2: Most
- Správní obvod 3: Most
- Území NUTS 4: Okres Most
- Území NUTS 3: Ústecký kraj
- Území NUTS 2: Severozápad
- Turistická oblast: 12 Krušné hory a podkrušnohoří
- Turistický region: Severozápadní Čechy
DALŠÍ INFORMACE: http://www.mumost.cz
Typ záznamu: Encyklopedické heslo
AKTUALIZACE: uživatel č. 685 org. 2, 19.11.2004 v 14:27 hodin